Prachtige wenkbrauwen. Lief en gezellig personeel. Superleuke zaak! Kom zeker terug!
J
-
meer dan een jaar geleden
Professioneel!
Henriette
-
meer dan een jaar geleden
Perfect
Maaike
-
meer dan een jaar geleden
Heel gezellig, en weer mooie nagels, ben er blij mee
Anja
-
meer dan een jaar geleden
Zeer tevreden over de behandeling.
Marian
-
meer dan een jaar geleden
Prachtige en mooie touch up powderbrows. Super blij mee!
Mirjam
-
meer dan een jaar geleden
Fijn contact, vrolijk. Enorm deskundig. De Bianca ziet er mooi uit en is mooi egaal en niet te dik.
Wilma
-
meer dan een jaar geleden
Perfect en super professioneel!
Vivien
-
meer dan een jaar geleden
Dayelle is lief, heel gezellig en zorgt ervoor dat je nog vrolijker naar buiten stapt dan dat je binnen kwam en natuurlijk ook een stukje knapper en verzorgder :-)
Monique
-
meer dan een jaar geleden
Heel tevreden over de behandeling wimperlift is weer super en wenkbrauwen mooi in model!😍
Caroline
-
meer dan een jaar geleden