5.0
gebaseerd op 101 reviews

Prachtige wenkbrauwen. Lief en gezellig personeel. Superleuke zaak! Kom zeker terug!

J - meer dan een jaar geleden

Professioneel!

Henriette - meer dan een jaar geleden

Perfect

Maaike - meer dan een jaar geleden

Heel gezellig, en weer mooie nagels, ben er blij mee

Anja - meer dan een jaar geleden

Zeer tevreden over de behandeling.

Marian - meer dan een jaar geleden

Prachtige en mooie touch up powderbrows. Super blij mee!

Mirjam - meer dan een jaar geleden

Fijn contact, vrolijk. Enorm deskundig. De Bianca ziet er mooi uit en is mooi egaal en niet te dik.

Wilma - meer dan een jaar geleden

Perfect en super professioneel!

Vivien - meer dan een jaar geleden

Dayelle is lief, heel gezellig en zorgt ervoor dat je nog vrolijker naar buiten stapt dan dat je binnen kwam en natuurlijk ook een stukje knapper en verzorgder :-)

Monique - meer dan een jaar geleden

Heel tevreden over de behandeling wimperlift is weer super en wenkbrauwen mooi in model!😍

Caroline - meer dan een jaar geleden