5.0
gebaseerd op 101 reviews

Altijd een gezellige sfeer en doet haar werk heel vakkundig.

Marian - 3 dagen geleden

Super wenkbrauwen en wimpers!

Jade - 4 dagen geleden

Weer helemaal tevreden! Wist het zelf nog niet helemaal en Dayella verzint dan wel weer wat leuks

Kelly - 28 dagen geleden

Toppers en word mooi aangebracht en niet zo dik heeft echt heel lang goed gezeten met nog steeds een mooie glans πŸ’…πŸ‘πŸΌπŸ’–

Brigitte - 28 dagen geleden

Met prachtige nagels na de behandeling thuis gekomen. De behandeling is vlot, vriendelijk en zeer kundig uitgevoerd door Dayellaa

Tonny - ongeveer 2 maanden geleden

Weer heel prettig behandeld. Mijn wenkbrouwen en wimpers zien er weer mooi uit.

Heleen - 3 maanden geleden

Altijd gezellig met deze meiden! En ik ga altijd heel tevreden de deur uit!

Kim - 4 maanden geleden

Voor het eerst in de salon geweest om mijn nagels te laten doen met biap. Mijn nagels zijn prachtig geworden. Ik ben helemaal blij naar huis gegaan.

Jeanne - 4 maanden geleden

Ik ben weer happy de deur uit gegaan!! De meiden zijn altijd super gezellig en komen met heerlijke, leuke en originele creatieve tips πŸ’œ

Natasja - 4 maanden geleden

Altijd gezellig en vooral heel proffesioneel. Je gaat met prachtige nagels weg die ook weken prachtig blijven.

Ilse - 4 maanden geleden