Altijd een gezellige sfeer en doet haar werk heel vakkundig.
Super wenkbrauwen en wimpers!
Weer helemaal tevreden! Wist het zelf nog niet helemaal en Dayella verzint dan wel weer wat leuks
Toppers en word mooi aangebracht en niet zo dik heeft echt heel lang goed gezeten met nog steeds een mooie glans π ππΌπ
Met prachtige nagels na de behandeling thuis gekomen. De behandeling is vlot, vriendelijk en zeer kundig uitgevoerd door Dayellaa
Weer heel prettig behandeld. Mijn wenkbrouwen en wimpers zien er weer mooi uit.
Altijd gezellig met deze meiden! En ik ga altijd heel tevreden de deur uit!
Voor het eerst in de salon geweest om mijn nagels te laten doen met biap. Mijn nagels zijn prachtig geworden. Ik ben helemaal blij naar huis gegaan.
Ik ben weer happy de deur uit gegaan!! De meiden zijn altijd super gezellig en komen met heerlijke, leuke en originele creatieve tips π
Altijd gezellig en vooral heel proffesioneel. Je gaat met prachtige nagels weg die ook weken prachtig blijven.