5.0
gebaseerd op 101 reviews

♥️♥️

Eve - ongeveer een jaar geleden

Super gezellig ervaring gehad, het wordt steeds leuker om mijn nagels te laten doen! ✨️

Michelle - ongeveer een jaar geleden

Mooie nagels en gesprekken

Berma - ongeveer een jaar geleden

Altijd ontspannen en super mooi resultaat!

José - ongeveer een jaar geleden

Leuke meiden en heel professioneel ik zou het iedereen aan raden om daar te gaan omdat ze ook leuk en goedkoper zijn dan andere

Evelyn - ongeveer een jaar geleden

Fijn was het weer, met mooie nagels en wenkbrauwen kan ik er weer even tegen.
Leuke salon met gezellige meiden.
Tot volgende maand.

Marian - ongeveer een jaar geleden

Altijd gezellig en een fijn moment om even te relaxen.
Wimpers zijn weer prachtig aangevuld - ben altijd heel erg blij met het resultaat en de behandeling is gewoon fijn :-)

Monique - ongeveer een jaar geleden

Prima geholpen hele vriendelijke dames

Ria - ongeveer een jaar geleden

Super

irene - ongeveer een jaar geleden

Geen plek bij Dayella, dus bij haar collega. Echt niets op aan te merken. Vriendelijk, kundig en ook nog eens gezellig. Kom hier al een lange tijd en blijft hier ook nog een hele lange tijd komen. Toppertjes!

Sanne - meer dan een jaar geleden