♥️♥️
Super gezellig ervaring gehad, het wordt steeds leuker om mijn nagels te laten doen! ✨️
Mooie nagels en gesprekken
Altijd ontspannen en super mooi resultaat!
Leuke meiden en heel professioneel ik zou het iedereen aan raden om daar te gaan omdat ze ook leuk en goedkoper zijn dan andere
Fijn was het weer, met mooie nagels en wenkbrauwen kan ik er weer even tegen.
Leuke salon met gezellige meiden.
Tot volgende maand.
Altijd gezellig en een fijn moment om even te relaxen.
Wimpers zijn weer prachtig aangevuld - ben altijd heel erg blij met het resultaat en de behandeling is gewoon fijn :-)
Prima geholpen hele vriendelijke dames
Super
Geen plek bij Dayella, dus bij haar collega. Echt niets op aan te merken. Vriendelijk, kundig en ook nog eens gezellig. Kom hier al een lange tijd en blijft hier ook nog een hele lange tijd komen. Toppertjes!