5.0
gebaseerd op 101 reviews

Wenkbrauwen mooi in model. Relaxte sfeer en zeer comfortabel, zeker voor herhaling vatbaar!

Angelique - meer dan een jaar geleden

Gezellige ontvangst en professionele behandeling met een mooi resultaat

Henriette - meer dan een jaar geleden

Super mooie gellak en Biab! Aanrader!

Eva - bijna 2 jaar geleden
Laura - bijna 2 jaar geleden

Echt een metamorfose weer strakke wenkies 🥰

Annelies - bijna 2 jaar geleden

Wimpers laten doen, super leuke meid, heel gezellig en leuke salon. Kom zeker terug!

Daniek - bijna 2 jaar geleden

Heel erg blij met mijn nagels en wimpers. Hele aardige mevrouw, weet wat ze doet.

Lisa - bijna 2 jaar geleden

Zo fijn weer, Dayella neemt de tijd en het resultaat is altijd helemaal naar wens!

Sanne - bijna 2 jaar geleden
Tea - bijna 2 jaar geleden

Super fijn en goed geholpen! Ben super blij en kom zeker vaker terug

Carlijn - bijna 2 jaar geleden