Wenkbrauwen mooi in model. Relaxte sfeer en zeer comfortabel, zeker voor herhaling vatbaar!
Angelique
-
meer dan een jaar geleden
Gezellige ontvangst en professionele behandeling met een mooi resultaat
Henriette
-
meer dan een jaar geleden
Super mooie gellak en Biab! Aanrader!
Eva
-
bijna 2 jaar geleden
Laura
-
bijna 2 jaar geleden
Echt een metamorfose weer strakke wenkies 🥰
Annelies
-
bijna 2 jaar geleden
Wimpers laten doen, super leuke meid, heel gezellig en leuke salon. Kom zeker terug!
Daniek
-
bijna 2 jaar geleden
Heel erg blij met mijn nagels en wimpers. Hele aardige mevrouw, weet wat ze doet.
Lisa
-
bijna 2 jaar geleden
Zo fijn weer, Dayella neemt de tijd en het resultaat is altijd helemaal naar wens!
Sanne
-
bijna 2 jaar geleden
Tea
-
bijna 2 jaar geleden
Super fijn en goed geholpen! Ben super blij en kom zeker vaker terug
Carlijn
-
bijna 2 jaar geleden