5.0
gebaseerd op 101 reviews

Ben nog nooit zo blij geweest met mn wenkbrauwen! Super fijn geholpen !

Joanna - ongeveer 2 jaar geleden

Mijn eerste kennismaking met skinsation is wat mij betreft zeer positief. Een vriendelijk welkom in een leuk ingerichte salon. De Biab nagellak methode is zeer zorgvuldig gedaan.ik ga zeker een vervolgafspraak maken.

Anna - ongeveer 2 jaar geleden

Hoi Dayella,
Voor het eerst een browlift met hybride verven. Positief verrast en ben er heel erg blij mee.
Dank je wel voor het vertrouwen dat je me gaf in jouw expertise.
Tot de volgende keer 🤗

Sylvia - ongeveer 2 jaar geleden

Dayella heeft me hartstikke goed geholpen. Zeker een aanrader!

shiro - ongeveer 2 jaar geleden

Heel fijn en lief geholpen en super blij met het resultaat!

Christel - ongeveer 2 jaar geleden

Mooie salon, fijne medewerkster die netjes en zorgvuldig te werk gaat en tijd voor je neemt.

Annemieke - ongeveer 2 jaar geleden

Super professioneel en super gezellig!!!
Heel veel eg blij met het resultaat.

Claire - ongeveer 2 jaar geleden

Vandaag is mijn dochter terug gegaan voor een nieuwe lashlift. Ze heeft er ruim 6 weken van kunnen genieten en kan nu weer zeker 6 weken vooruit.

Tammy - ongeveer 2 jaar geleden

Dayella is een fijne en gezellige schoonheidsspecialiste met kennis van zaken! Voor mij is Skinsation een blijvertje

Sanne - ongeveer 2 jaar geleden

Vandaag mocht ik voor het eerst Dayella haar nieuwe locatie in Bleiswijk ervaren. Wat een gezelligheid en wat een fijne rustige sfeer. Nu voor de tweede keer mijn lashes laten opvullen en nog steeds heel gelukkig mee!

Tammy - ongeveer 2 jaar geleden