kwaliteit, met gezelligheid!! zeldzaam !!!
Goed geholpen , kom zeker terug
Weer mooie nagels, fijn dat ik bij jullie snel terecht kon, en gezellig gekletst!!
Top weer
Altijd goedvinden Dayella, en heel fijn mens!
Heel goed geholpen door Melissa, die alles heeft verteld over biab nagellak.
Very lovely staff and cute salon though the tech overfiled 2 of my nails to the point it’s uncomfortable after the BIAB. The bathroom and working stations could use a clean up as well. Unfortunately, I won’t be coming back
Word altijd goed geholpen 👌
Fijn en gezellig met de meiden, nagels zijn altijd weer een feestje als ik klaar ben!
Heel proffesioneel. Ik ga iedere keer met prachtige nagels weg en het is ook nog een relaxt en gezellig om er te zijn. Compliment aan de dames die de nagels doen