5.0
gebaseerd op 101 reviews

kwaliteit, met gezelligheid!! zeldzaam !!!

Debby - 5 maanden geleden

Goed geholpen , kom zeker terug

Marian - 5 maanden geleden

Weer mooie nagels, fijn dat ik bij jullie snel terecht kon, en gezellig gekletst!!

Bianca - 5 maanden geleden

Top weer

Berma - 5 maanden geleden

Altijd goedvinden Dayella, en heel fijn mens!

Stephanie - 6 maanden geleden

Heel goed geholpen door Melissa, die alles heeft verteld over biab nagellak.

Odette - 6 maanden geleden

Very lovely staff and cute salon though the tech overfiled 2 of my nails to the point it’s uncomfortable after the BIAB. The bathroom and working stations could use a clean up as well. Unfortunately, I won’t be coming back

Zofia - 7 maanden geleden

Word altijd goed geholpen 👌

Mary - 7 maanden geleden

Fijn en gezellig met de meiden, nagels zijn altijd weer een feestje als ik klaar ben!

Sandra - 7 maanden geleden

Heel proffesioneel. Ik ga iedere keer met prachtige nagels weg en het is ook nog een relaxt en gezellig om er te zijn. Compliment aan de dames die de nagels doen

Ilse - 7 maanden geleden