5.0
gebaseerd op 101 reviews

Perfecte lashlift 🤗

Kelly - meer dan een jaar geleden

Heel fijn salon! Eerste keer daar en eerste keer biab nagels, en ik kom zeker terug. Een aanrader!

Michelle - meer dan een jaar geleden

Eerste keer bij Skinstation en direct een vervolgafspraak gemaakt omdat Dayella een heel goed en mooi resultaat heeft gecreeerd.

Jeanette - meer dan een jaar geleden
Kasia - meer dan een jaar geleden

Vriendelijk, kundig. Ik kom graag weer terug.

Anita - meer dan een jaar geleden

Je word super goed geholpen voeld er warm en gezellig aan als je binnenkomt🥰

Mary - meer dan een jaar geleden

Was prachtig super tevreden 😊

Vivien - meer dan een jaar geleden

Alles prima ziet er netjes uit en zeer vriendelijk geholpen

Ria - meer dan een jaar geleden

Jaa weer prachtig mooie nagels hoorrrrr helemaal blij mee

Kelly - meer dan een jaar geleden

Ik word altijd goed en vriendelijk geholpen. Een aanrader.

Anita - meer dan een jaar geleden