Perfecte lashlift 🤗
Kelly
-
meer dan een jaar geleden
Heel fijn salon! Eerste keer daar en eerste keer biab nagels, en ik kom zeker terug. Een aanrader!
Michelle
-
meer dan een jaar geleden
Eerste keer bij Skinstation en direct een vervolgafspraak gemaakt omdat Dayella een heel goed en mooi resultaat heeft gecreeerd.
Jeanette
-
meer dan een jaar geleden
Kasia
-
meer dan een jaar geleden
Vriendelijk, kundig. Ik kom graag weer terug.
Anita
-
meer dan een jaar geleden
Je word super goed geholpen voeld er warm en gezellig aan als je binnenkomt🥰
Mary
-
meer dan een jaar geleden
Was prachtig super tevreden 😊
Vivien
-
meer dan een jaar geleden
Alles prima ziet er netjes uit en zeer vriendelijk geholpen
Ria
-
meer dan een jaar geleden
Jaa weer prachtig mooie nagels hoorrrrr helemaal blij mee
Kelly
-
meer dan een jaar geleden
Ik word altijd goed en vriendelijk geholpen. Een aanrader.
Anita
-
meer dan een jaar geleden