Eerste keer in deze salon en was super! Lieve mensen en gave nagels. Wat wil je nog meer?
Fijne dames, prima geholpen
Fijne plek om je nagels te laten doen! Fijne sfeer, werken perfectionistisch en lief personeel!
Super fijne salon! Zeker een aanrader. Word netjes gewerkt en zijn leuke meiden
Gezellige meiden! En ik ging de deur uit met mooie nagels!
Lieve Dames, gezellig gekletst en voelde mij gelijk op mijn gemak. Nagels zien er erg mooi uit en zagen er ook uit zoals ik mij voorgesteld had!
Àlles super vriendelijk en professioneel 🎉
Super meiden! Altijd goed geholpen en gezellig
Lieve gezellige meid, waar je lekker mee kan kletsen en lachen tijdens de behandeling. Werkt netjes en verzorgt je nagels goed. Nagels zien er netjes uit. Ik ben happy en heb meteen nieuwe afspraken ingepland toen ik thuis kwam!
Fijn geholpen, hele mooie teennagels 😍. Was vandaag voor het eerst sinds de overname.
Kom zeker na mijn vakantie een keer terug voor een gezichtsbehandeling.