5.0
gebaseerd op 101 reviews

Eerste keer in deze salon en was super! Lieve mensen en gave nagels. Wat wil je nog meer?

Kim - 8 maanden geleden

Fijne dames, prima geholpen

Jannieke - 8 maanden geleden

Fijne plek om je nagels te laten doen! Fijne sfeer, werken perfectionistisch en lief personeel!

Mila - 8 maanden geleden

Super fijne salon! Zeker een aanrader. Word netjes gewerkt en zijn leuke meiden

Carlien - 8 maanden geleden

Gezellige meiden! En ik ging de deur uit met mooie nagels!

Kim - 8 maanden geleden

Lieve Dames, gezellig gekletst en voelde mij gelijk op mijn gemak. Nagels zien er erg mooi uit en zagen er ook uit zoals ik mij voorgesteld had!

Sandra - 9 maanden geleden

Àlles super vriendelijk en professioneel 🎉

Vivien - 10 maanden geleden

Super meiden! Altijd goed geholpen en gezellig

Danique - 11 maanden geleden

Lieve gezellige meid, waar je lekker mee kan kletsen en lachen tijdens de behandeling. Werkt netjes en verzorgt je nagels goed. Nagels zien er netjes uit. Ik ben happy en heb meteen nieuwe afspraken ingepland toen ik thuis kwam!

Eline - 11 maanden geleden

Fijn geholpen, hele mooie teennagels 😍. Was vandaag voor het eerst sinds de overname.
Kom zeker na mijn vakantie een keer terug voor een gezichtsbehandeling.

Karma - 12 maanden geleden