Colinda
-
12 maanden geleden
Ik ben heel deskundig en héél gezellig behandeld door Melissa.
Ben héél tevreden over het resultaat.
Groet.
Marie-José
-
ongeveer een jaar geleden
Mooi resultaat gekregen en leuk personeel!
Shenayla
-
ongeveer een jaar geleden
Snel en vriendelijk geholpen. Tevreden over het resultaat.
Marijke
-
ongeveer een jaar geleden
Prima hoor hoor zoals altijd eigenlijk
Ria
-
ongeveer een jaar geleden
Top, heel tevreden met de behandeling
Brigitte
-
ongeveer een jaar geleden
Dayella is een leuke meid en heeft mijn nagels heel mooi gedaan. Fijn dat ze meedenkt en open staat voor alle ideeën. Thanks Dayella en tot snel!
Maxime
-
ongeveer een jaar geleden
Super blij met m’n powderbrows!
Jessy
-
ongeveer een jaar geleden
Gerrie
-
ongeveer een jaar geleden
Een lieve vriendin en haar dochter waren al klant, zij zijn enthousiast en op hun advies ben ik ook enthousiast over jullie zaak
Joke
-
ongeveer een jaar geleden