5.0
gebaseerd op 101 reviews
Colinda - 12 maanden geleden

Ik ben heel deskundig en héél gezellig behandeld door Melissa.
Ben héél tevreden over het resultaat.
Groet.

Marie-José - ongeveer een jaar geleden

Mooi resultaat gekregen en leuk personeel!

Shenayla - ongeveer een jaar geleden

Snel en vriendelijk geholpen. Tevreden over het resultaat.

Marijke - ongeveer een jaar geleden

Prima hoor hoor zoals altijd eigenlijk

Ria - ongeveer een jaar geleden

Top, heel tevreden met de behandeling

Brigitte - ongeveer een jaar geleden

Dayella is een leuke meid en heeft mijn nagels heel mooi gedaan. Fijn dat ze meedenkt en open staat voor alle ideeën. Thanks Dayella en tot snel!

Maxime - ongeveer een jaar geleden

Super blij met m’n powderbrows!

Jessy - ongeveer een jaar geleden
Gerrie - ongeveer een jaar geleden

Een lieve vriendin en haar dochter waren al klant, zij zijn enthousiast en op hun advies ben ik ook enthousiast over jullie zaak

Joke - ongeveer een jaar geleden