5.0
gebaseerd op 101 reviews

Leuke meid en ik ben tevreden over de behandeling (Lashlift), ik kom zeker terug!

Rachel - bijna 2 jaar geleden

Vriendelijke ontvangst en m’n wenkbrauwen zien er nu weer mooi gevormd en symmetrisch uit. Tot de volgende keer.

Marjan - bijna 2 jaar geleden

Nagels weer prachtig.
Ben er weer super tevreden over.

Jolanda - bijna 2 jaar geleden

Heel erg tevreden over het resultaat! Netjes , vriendelijk en mooie salon!

Deborah - bijna 2 jaar geleden

Winpers zijn prachtig gezet en wenkbrauwen mooi geverfd ❤️

Chantal - bijna 2 jaar geleden

Voor het eerst mijn nagels met Biab laten doen. Zo blij mee! Dayella heeft top gedaan! Zo netjes en nauwkeurig! Echt een aanrader!

Yvonne - bijna 2 jaar geleden

Vandaag heeft Dayella mijn nagels en wimpers weer prachtig bijgewerkt. En wat was het gezellig! Ik ben klaar voor de vakantie. TOP meid!!!

Tammy - bijna 2 jaar geleden

Mooi resultaat van mijn wenkbrauwen

Jemaa - bijna 2 jaar geleden

Super salon! Dayella kundig, professioneel en gezellige sfeer!!

Caroline - bijna 2 jaar geleden

Fijn behandeling, mooi resultaat.

Nicole - bijna 2 jaar geleden