Leuke meid en ik ben tevreden over de behandeling (Lashlift), ik kom zeker terug!
Vriendelijke ontvangst en m’n wenkbrauwen zien er nu weer mooi gevormd en symmetrisch uit. Tot de volgende keer.
Nagels weer prachtig.
Ben er weer super tevreden over.
Heel erg tevreden over het resultaat! Netjes , vriendelijk en mooie salon!
Winpers zijn prachtig gezet en wenkbrauwen mooi geverfd ❤️
Voor het eerst mijn nagels met Biab laten doen. Zo blij mee! Dayella heeft top gedaan! Zo netjes en nauwkeurig! Echt een aanrader!
Vandaag heeft Dayella mijn nagels en wimpers weer prachtig bijgewerkt. En wat was het gezellig! Ik ben klaar voor de vakantie. TOP meid!!!
Mooi resultaat van mijn wenkbrauwen
Super salon! Dayella kundig, professioneel en gezellige sfeer!!
Fijn behandeling, mooi resultaat.